2017年10月4日星期三

King's Bakery(1) 咸香奶皇酥皮月餅







我今天帶著多個月來不快的心情,
去寫一篇快樂的詩,
就是因為認識了這一班快樂的網友,
才有這快樂的一天。

"King Sir - 荊無名"


一個旅行家,
一個超級搞笑的整餅師傅的師傅。


"魚"

   

魚假期的班主,團隊的靈魂,喪玩的表表者,又係一名"食"家。

同這班年青人一起,
如處身於 Peter Pan 的 Island of Neverland,
無憂無慮,心境是.......永遠長不大,



嗱 ! 嗱 ! 嗱 !
唔好唔諗錯左呀!
佢地冇野架 !

只不過用左阿魚間屋個巨大廚房
俾 King Sir 示範整餅 咋!






********************************

(手機若不能 autoplay 請按下play)
Maksim Mrvica "Still Water"

********************************






程序開始了,
首先係造
Ugly Chocolate Cake,

睇下張 Recipe,
唉 ! d 字咁醜樣嘅!
係邊鬼個寫架 !
當然唔係我寫架啦!


King Sir 開始打蛋白漿,
King Sir 係 Bionic man 佢有雙摩打手,
打蛋速度快過打蛋機,

本來拍左段短片,因為唔想佢現形,
唔放得上黎,要睇上 FB啦 !





徒弟 kk 試做


跟住到 Akimi


接住徒弟嘅助手都上馬.....又幾似樣喎.....


師傅上馬


打到反轉個盤 d 蛋白漿都唔跌落黎就得啦 !


Iris 幫手以攝氏 95度以下的熱水
去整溶 d chocolate and butter


將 d melted 嘅 chocolate and butter 
倒入蛋白漿內搞勻。


搞勻後倒入一個六吋直經嘅金屬盤,
當然有牛油紙圍住啦 !





火力 set 到 攝氐175度,焗45分鐘。

*********************************

程序二

造咸香奶皇酥皮月餅


Recipe 在手機內顯示


加麵粉、吉士粉......牛油.......蛋..... 造餅皮


搞拌搓成一團,成員開始散慢了,
把粉團拋擲來玩。


而我則走去陽台去看 Akimi 這隻小學雞
吹泡泡....... 所以 missed 左部分程序。


這是餅餡的材料





餡料要蒸熟,蛋黃要壓碎,
搓好後要放進雪櫃雪凍,


為摼時間,King Sir 昨晚已準備好餅皮
和餡料可即時用,


分餅皮和餡料

餅皮:餡料 = 35g :15g





入餅模


壓模


完成


準備入焗爐


這是我的第一個,加了+ 字記號、


整好後個個都爭住同 King Sir 合照 。


焗好啦 !





食晚飯啦!


食甜品,Blogger 帶來的嗻哩魚,
我地一齊瓜分佢.........砌呀!
阿魚你今次死硬 la !


哈哈!這是我們造的。


這是 King Sir 在家造好的Ugly Chocolate Cake,真係唔同d架 !






這是我分得的月餅,我親手造左五個架!
係唔係幾 Pro 呢?

************************

在這裡特別感謝
King Sir 耐心指導,
魚借出她的家和廚房,
敏魚的甜品,
而我都有供獻架,
就係日本草餅一大盒。
今次活動一共有九人參與,
我地都盡興而歸,
正期待十月份的活動,
唔知係唔係玩 Halloween 呢?







Maksim Mrvica "Still Water"







歡迎觀賞下集:
KING'S Bakery (2) - 冰皮月餅






King's Bakery(魚假期四)  --- (本篇舊名)

第-次發表:2012年9月11日下午6:30公開累積瀏覽 356 24





沒有留言:

發佈留言