2013年8月31日星期六

歡迎光臨

 
 歡迎光臨
  
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 




 
 
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
通知
 
本人已將" Blogspot的回應欄"轉為"Google+的回應欄",
 
所以各位(包括我在內)原先在Blogspot的回應欄所作的回應
 
已不能在 Google+的系統作任何添補,
 
舊的回應留言已封存變成唯讀。
 
對不起!
 
各訪客若要留言必須 join Google+ 了。
 
 
 
 
**如有須要和我聯絡可按左上方
 
Tomdelay logo 反回Y-blog 留言,
 
不便之處敬請原諒!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 

66 則留言:

  1. Hi, 你來了, Happy to see you.

    回覆刪除
    回覆
    1. diana, thanks for coming!
      做得好爛,唔知按那裡修改網文及 set 過的相片位置,可否告知。

      刪除
    2. set 過的相片好似 highlight 相片就有條 bar 出來比你 choose.

      刪除
  2. 已遷入來了?! 這次並不 delay 呀!

    回覆刪除
  3. Hello, I'm coming. The layout is fine.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無悔謝謝妳支持!我遲d 會加入google+再 join 你。

      刪除
  4. 回覆
    1. kei 謝謝你來!你搞掂也來講聲呀!

      刪除
  5. Tom,恭喜你新居入伙,高朋滿座.

    回覆刪除
  6. Tom 兄, 你好叻呀, 這個網頁的編輯很美, 我的還未成功.... 保持聯絡啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 光蹤,謝謝你,妳搞掂也要通知,我開始 bookmark d bloggers la!

      刪除
  7. 又,Tom兄可以取消打驗證方便博友留言嗎?
    菊主試了第3次才打得中個碼 - -"

    回覆刪除
  8. TOM.. Josephine 來了! 恭喜你新居入伙 ..!

    回覆刪除


  9. 我不知何解首頁仍顯示 [ 沒有文章 ] 都開 Blog, 但不太懂怎運用....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個 blog 的 link 給我讓我看看好嗎?

      刪除
  10. Hi Tom 兄, 我也搬到這裡來了, 好羨慕你能將blog做到如此美好..

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 變熊貓蜓牙!重係趴地嗰種,我同你d taste 都幾接近,鐘意黑嗎嗎,哈哈!(魔鬼笑)

      刪除
  12. Hi, have great pleasure to see your blog. i'm chupi .

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝朱皮!請在左上按"查看我的完整個人檔案" 進入管追蹤中吖!

      刪除
  13. 早晨))))咁快手過左嚟 ^_^ 哩度好唔好用呀?
    我係蚊蚊 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 蚊蚊, lee 度無私回,按 logo 番唔到對方個 blog,只入都佢個人檔案,只能靠bookmark,好多唔慣,你開左俾條 link 我啦!

      刪除
  14. 回覆
    1. 秋山,謝謝妳來,你叫Bygone 差d 認唔到呀!

      刪除
  15. Hi, Tom,

    It seems working ???Well done !!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. daniel,歡迎到來!你還未開嗎?快d了!

      刪除
  16. Tom 兄,版面好正呀!
    我係hero tang,仲未搬好呀!
    新址: http://herotang1111.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. hero,唯讀後,揾得你好苦呀!謝謝妳來!再去你度。

      刪除
  17. Tom 大哥!我又來再留言。您這新居相當不錯,我感覺是新比舊更正斗,您的新 blog 是我第一個有此感覺呢!...還有這些相片應是您的作品,其解象度極高,看了感覺非常良好,勁!.....而小弟仍在等運到,未知想點,抱歉!容後告知...。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翔大哥,謝謝你再來,謝謝讚賞!希望你早點決定,繼續寫,和你相識短暫,只覺相逢恨晚!

      刪除
  18. 你啲相係重新load落嚟? 點樣較大小啊, 我load左幾十張, 佢自動幫我變晒"中"size, 我較"大" size, 要逐張較, 較左幾張就無得較喇, 點攪啊?

    回覆刪除
  19. 要逐張較,選原來大小,你上載前要 resize,我橫圖闊700-800像素。直圖闊550 -700像素之間。唔resize就好大張架 la!

    回覆刪除
  20. 逐張較...我只能夠較到頭2張, 第3張之後無再出嗰條bar俾我較喎............

    回覆刪除
    回覆
    1. 那就奇怪,你試另開一個新的看看如何?

      刪除
    2. 一樣只係較到头两张,第三張開始唔得, 出唔到遊記。

      刪除
  21. 回覆
    1. trace,歡迎你來,你開 blog 唔明去 y-blog 問我la! 我會幫妳架!

      刪除
  22. Tomsir我真的好多唔明!為何在你處留言不用打驗證碼?
    要作怎樣的修改才可以?
    最頭頂那張相片要怎樣才可換另外一張?因為我放了一張相
    上去想再換另一張細點的相片但一直換不到*.*
    你的網誌弄得好有特色好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. http://ohtria.blogspot.hk/2013/09/blog-post.html

      參考此 blog

      刪除
    2. 謝謝 diana代答, trace 明嗎?

      刪除
  23. 遲來了、 對不起! 以為留過言、 原來未呢!
    你的版面好靚! 好想似yblog咁、把照片置中! 但blogspot沒這範本、又不懂得把版面置中、 兩邊放唔等使嘢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來反白處理的版面、文字不能貼到別處呢!你試試是否這樣!

      刪除
    2. 只微,你是遲來這篇回應,很早已來,謝謝你!
      blogspot有這範本、你指版面(應是文章)置中、 兩邊放嘢嗎?意思是選三欄嗎?
      設計>設定>範本>上面網誌即時狀態下按自訂>範本內左上方有另一版面配置,選取>妳在主體版面配置的第二行選第-個就是"三欄",再選一個頁尾版面配置>檢視網誌後按"調整寬度">整篇網誌:1300象素,左側欄:180象素 ,右側欄:180象素
      檢視網誌看看是否喜歡或再調>按"套用至網誌"
      只微我猜你應該懂的吧!

      刪除
    3. 原來反白處理的版面、文字不能貼到別處呢!你試試是否這樣!
      這個不明白。

      刪除
  24. Hi Tom ,祝你的新Blog好像你影的花一樣燦爛 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. Betty,高興你出了blog 並來訪,記得 bookmark我條 link 呀!謝謝你欣賞!

      刪除
  25. 回覆
    1. 歡迎魚光臨,望能早點出7/9活動的 blog,你要來看呢!

      刪除
  26. "one man's dream" 影片浪漫,很美.... Tom兄的網頁,設計得很美.
    http://goodtime9962.blogspot.ca/
    從以上網誌,看到我的新誌麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝光蹤來訪及欣賞,"one man's dream" 是youtube 別人的製作,是借來用的。我已 bookmark 了你的網址,已去報到。

      刪除
  27. 回覆
    1. 這也是飛的風格吧!看你的相,經常有一些我沒想到而又值得學習的東西。謝謝飛!

      刪除